Rozhovor s @_miluju_knihy_

Ahojky,
vítám vás u prvního rozhovoru v dějinách mého blogu. Dnes se dozvíte pár zajímavostí o bookstagramerce @_miluju_knihy_ , kterou pod tímto jménem najdete na instagramu :) Jdeme na to!

Ahoj, jsem ráda, že sis udělala čas na rozhovor se mnou, můžeme začít?
Můžeme ;)

Vypadá to, že recenzování knih a vůbec čtení samo o sobě je tvou velkou zálibou. Co tě k tomu všemu přimělo?
Čtení je mou velkou vášní a miluji ho. Nejlepší ale je, když je kniha záživná a zaujme mě. Přesně to zbožňuji! :)
Co se týče recenzování, k němu mě přivedla touha předávat zkušenosti o knize, o které se chci podělit. Recenze mi přijde jako skvělý způsob, jak se lidé mohou dozvědět o knize, kterou jsem právě četla.

Dobře :) Určitě máš nějakého autora, který ti vyhovuje stylem psaní a jehož knihy sis oblíbila. Tak kdo to je?
Je to Lenka Lanczová. Má úžasné romány, zbožňuji je! Ale taky Jenny Hanová, to je dokonalost sama.

Jaká je tvá nejoblíbenější knižní série a vůbec kniha?
Mojí nejoblíbenější knižní sérií je trilogie od Jenny Hanové - ,,Všem klukům, které jsem milovala''.

Rozhodně nejsi jediná, která tuto sérii miluje. Oblíbilo si ji totiž i mnoho dalších bookstagramerů a bookbloggerů. Sleduješ nějaké jiné bloggery věnující se knihám?
Myslím, že ano, ale zrovna si nevybavím koho :D

Máš tedy nějakého oblíbeného bloggera/ku?
Ne zrovna oblíbeného, spíše takového normálního, klasického.

Určitě máš doma plnou knihovnu knih. Nakupuješ radši knihy online nebo si zajdeš do knihkupectví?
Abych řekla pravdu, mám raději knihovnu a knihkupectví. Přeci jenom, online si tu knihu nemůžu "osahat." :D Takže pro mě je lepší knihkupectví.

Když máš nějakou knihu rozečtenou, jsi schopná číst si celou hodinu, místo toho, abys poslouchala výklad učitelů? Přiznej se mi ;)
Já si o hodinách nečtu, přijde mi to neslušné vůči učitelům. Takže radši o přestávkách.

Pokud patříš mezi knihomoly, musela jsi už někdy vyzkoušet napsat knihu či povídku. Zkoušela si to?
Ještě nezkoušela, ale plánuji to.

Tak snad mi pak dáš přečíst aspoň jeden řádek. Zajímalo by mě ale, co pro tebe znamená být bookstagramerkou.
Je to něco, co je strašně krásné. Je to úplně něco jiného, než být třeba hercem či režisérem. Bookstagram je něco tak úžasného a už jen ten pocit, věnovat se knihám.

Chápu ten pocit :) Máš nějaký cíl v tomto "oboru"?
Ano, napsat knihu, mít 1000 followers (i více) a nebo si každý rok udělat shrnutí knih, co se mi líbily nebo naopak ne. 

Skvělý! Děkuju moc za rozhovor a pokračuj v tom, co děláš :) Snad jednou budeš mít těch 1000 followers ;) Měj se hezky <3
Já také moc děkuji, měj se.


Snad se vám tenhle typ článků líbí. Další rozhovory budou probíhat podobně :) Můžete mi napsat do komentářů, co byste změnili nebo co se vám naopak líbilo. Děkuji za přečtení a těším se na vás u příštího článku :) Pokud chcete vědět, co právě čtu, můžete mě začít sledovat na mém instagramovém profilu @anettelovesbooks
Vaše Anette loves books










Komentáře