Rozhovor s @bookwormlaural

Ahoj,
vítejte u nové zpovědi dnes se slovenskou bookstagramerkou a začínající bookbloggerkou @bookwormlaural! Copak nám Laura poví?
Tento rozhovor byl ze slovenštiny přeložen do češtiny.

Ahoj Lauro! <3
Ahoj Anette! <3

Docela by mě zajímalo, co právě čteš. Můžu se zeptat?
Samozřejmě :) Právě se chci pustit do knihy Kronika rodu Spiderwicků 3 - Tajemství tety Lucindy. Celou tuhle sérii jsem četla, když jsem byla menší, tak jsem si to chtěla zopakovat.

Knihy z dětství! To znám ;) Jaká byla tvá nejoblíbenější knížka, když jsi byla malá?
Myslím si, že právě tato série <3 Knihy jsou tenké a je tam plno obrázků, už tehdy jsem věděla, že fantasy já můžu :))

Takže tvým nejoblíbenějším žánrem je fantasy? Já osobně miluji všechny YA knihy <3
Ano, zbožňuji fantasy, ale i já mám moc ráda všechny YA knihy :D

Zjistili jsme tedy, že miluješ YA, máš nějakého oblíbeného spisovatele, který ví, jak si tě omotat kolem prstu? :D
Hmm :D Asi ne, ale sedí mi styl psaní Anabel Pitcher, Sarah J. Maas a taky Johna Greena <3

John Green patří k mým oblíbencům ;) Knihy od něj si vždy kupuji. Jak to ale děláš ty? Chodíš raději do knihovny, nebo knihy nakupuješ?
Hmm... Asi spíš nakupuji :)

Ano, podle mě je lepší mít knihy doma už napořád! <3 Když jsme u toho nakupování, radši knihkupectví, nebo e-shop?
Fuuu, tak tohle je těžká otázka... Já častěji objednávám protože v našem malém městě je jediné knihkupectví, kde ani není velký výběr :/ Tak asi ten e-shop, i když to čekání je takové... Ale ten moment, kdy přijdu domů a tam je balík a v něm knihy! <3 :D

To je pravda! :) Lauri, teď mě napadá, jak reaguje tvé okolí na tvou zálibu ve čtení? ;)
Tak nevím, jak to vnímají, ale myslím, že jim to nepřekáží :D Jak jsem už říkala, já nemám kamarády, kteří čtou ( tedy knihomoly), a mrzí mě to :( Právě proto mám bookstagram, abych si mohla promluvit s jinými knihomoly a sdílela s nimi mé pocity z knih :))

Tak v tomhle případě já mám docela štěstí :) Pokud to chápu správně, ty jsi začínající bookbloggerka, že? Jaké je to provozovat blog pro lidi, kteří milují čtení tak, jako ty? <3
Ano, napsala jsem tři články, ale bohužel neměly moc velký úspěch :( Velmi mě to baví a myslím, že ještě nějaké napíšu <3

Neboj se, to se teprve rozjede ;) Bereš ale tuhle součást tvého ,,já'' za důležitou? Umíš si představit, že by ses tím někdy v budoucnu živila? <3
Myslíš tím blogem? Tak to netuším, pouze kdyby se to čtenářům líbilo, tak to bych si to dokázala představit :)

Co pro tebe znamená být bookbloggerkou/bookstagramerkou?
Nevím, nějak jsem nad tím nepřemýšlela. Určitě je to úžasný pocit inspirovat někoho ke čtení nebo vidět, že někomu se líbí tvé recenze/fotky/články <3

Krásně řečeno <3 Lauro, miluješ čtení natolik, že jsi schopná číst si při vyučovací hodině místo toho, abys poslouchala učitele? ;)
Čtení miluju hrozně moc!!! Knihy si ale do školy nenosím, protože já se o přestávkách a i o hodinách bavím se spolužačkami :D Kdyby ale byly moje spolužačky knihomolky a četli by si se mnou, tak nemám problém se čtením o hodinách, jen je nechci ignorovat :)

Zůstaneme ještě chvíli u té školy. Máte u vás ve škole povinnou četbu?
Ano, ale tentokrát si knihu můžeme zvolit sami :)

Tak to závidím ;) A co si vybereš?
To ještě nevím... Možná knihu, kterou právě čtu :) Jen pokud ve škole nebude vadit, že je to v češtině :)

Tak snad nebude <3 Moc děkuju za rozhovor a přeji ti krásný zbytek dne :)) Moc jsem si to užila, děkuju <3
Já děkuju <3 Nápodobně :)

Doufám, že se vám dnešní rozhovor líbil a těším se na vás u dalšího článku. Návrhy na další mou "oběť" mi můžete psát do komentářů, nebo na můj instagramový profil @anettelovesbooks :) Mějte se hezky! <3


Komentáře